Menu
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin

Regulamin

 § 1. Warunki ogólne.

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania z usług Sklepu Internetowego okami.sklep.pl.
  2. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  3. Sklep Internetowy okami.sklep.pl udostępnia Klientom Regulamin nieodpłatnie, w sposób umożliwiający jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
  4. Sklep Internetowy okami.sklep.pl. jest platformą prowadzoną przez: Okami Rafał Maj z siedzibą: 01-466 Warszawa, ul. Kazubów 6/9, posiadającą NIP 522-297-52-65.
  5. Klienci, przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego okami.sklep.pl są zobowiązani do zapoznania się z Regulaminem.
  6. Prawidłowe i pełne korzystanie przez Klientów z usług Sklepu Internetowego okami.sklep.pl  wymaga spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych warunków technicznych:
  • przeglądarka internetowa z obsługą Java Script: Internet Explorer (wersja 8.0 lub nowsza), Mozilla Firefox (wersja 22 lub nowsza) lub Google Chrome (wersja 27 lub nowsza);
  • minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli lub wyższa;
  • posiadanie konta poczty elektronicznej, działającej na dowolnym serwerze oraz dostępu do sieci Internet.
  1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi przez Sklep Internetowy okami.sklep.pl usługami, Sklep Internetowy okami.sklep.pl podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
  2. Sklep Internetowy okami.sklep.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

 

                § 2. Warunki korzystania ze Sklepu Internetowego okami.sklep.pl.

  1. Korzystanie z usług Sklepu Internetowego okami.sklep.pl jest możliwe po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego okami.sklep.pl (zakupy poprzez rejestrację) albo przez podanie adresu e-mail i innych niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację Zamówienia (zakupy bez rejestracji).
  2. W celu dokonania rejestracji, Klient wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronach internetowych Sklepu Internetowego okami.sklep.pl poprzez podanie swojego loginu, adresu e-mail, imienia, nazwiska oraz adresu zamieszkania.
  3. Poprzez dokonanie Rejestracji, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje jego postanowienia i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Okami Rafał Maj: 01-466 Warszawa, ul. Kazubów 6/9 w celach związanych z realizacją Zamówienia. Klient dodatkowo może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych do celów promocji i reklamy działalności Sklepu Internetowego okami.sklep.pl.
  4. Po wypełnieniu i potwierdzeniu informacji zawartych w formularzu rejestracyjnym na podany w nim adres e-mail zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia dokonania rejestracji.
  5. W wyniku prawidłowo dokonanej rejestracji Klient otrzymuje dostęp do utworzonego dla niego Konta, z którego może korzystać w ramach Sklepu po podaniu zgłoszonego podczas rejestracji adresu e-mail oraz hasła (logowanie).
  6. Informacje podane przez Klienta podczas rejestracji lub wymagane przy zakupach bez rejestracji powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych, Sklep Internetowy okami.sklep.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia z zapłatą za pobraniem.
  7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
  • korzystania z usług Sklepu Internetowego okami.sklep.pl w sposób nie powodujący zakłóceń w jego funkcjonowaniu, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
  • korzystania z usług oferowanych przez Sklep Internetowy okami.sklep.pl w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (w tym niedostarczania treści o charakterze bezprawnym) oraz postanowieniami Regulaminu;
  • korzystania z usług oferowanych przez Sklep Internetowy okami.sklep.pl w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sklepu;
  • korzystania z usług oferowanych przez Sklep Internetowy okami.sklep.pl z poszanowaniem dóbr osobistych i innych praw osób trzecich, w tym z poszanowaniem dobrego imienia Sklepu.
  1. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień określonych w ust. 7 powyżej, Sklep Internetowy okami.sklep.pl może pozbawić Klienta prawa korzystania z usług Sklepu lub ograniczyć dostęp Klienta do części lub całości zasobów Sklepu, ze skutkiem natychmiastowym. Klient, który został pozbawiony prawa do korzystania z usług Sklepu Internetowego okami.sklep.pl nie może dokonać ponownej rejestracji bez uprzedniej zgody Sklepu.

 

                § 3. Składanie Zamówienia.

  1. Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym okami.sklep.pl przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, jednakże ich realizacja odbywa się w dni robocze w godzinach od 11 do 16. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz w święta będą realizowane w następnym dniu roboczym.
  2. W przypadku dokonania przez Klienta rejestracji w Sklepie Internetowym okami.sklep.pl, do złożenia Zamówienia konieczne jest zalogowanie się do Sklepu, wybranie Towaru, którym Klient jest zainteresowany za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA” lub „DO KOSZYKA”, wskazanie sposobu odbioru i płatności za Zamówienie.
  3. Klient zainteresowany dokonaniem jednorazowych zakupów w Sklepie Internetowym okami.sklep.pl (z pominięciem procesu rejestracji i logowania) klika w opcję „Kup bez rejestracji”, gdzie podaje swój adres e-mail oraz podejmuje inne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje a następnie wybiera interesujący go Towar za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA” lub „DO KOSZYKA”.
  4. W Zamówieniu (w Koszyku), Klient wskazuje:
    • zamawiany towar;
    • adres, na jaki ma być dostarczony towar, będący jednocześnie adresem, jaki ma być zamieszczony na fakturze;
    • sposób dostawy;
    • sposób płatności.
  5. Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych i naciśnięciu opcji „Potwierdź zamówienie” wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia, zawierające:
  • dane i adres Klienta;
  • przedmiot Zamówienia;
  • jednostkową oraz łączną cenę zamawianych Towarów (wraz ze wszystkimi opłatami dodatkowymi i kosztami dostawy).
  1. Wysłanie Zamówienia przez Klienta (zatwierdzenie opcji „Składam Potwierdź zamówienie”) stanowi ofertę Klienta złożoną Okami Rafał Maj w przedmiocie zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  2. Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia (zarejestrowaniu Zamówienia w systemie sprzedaży Sklepu Internetowego okami.sklep.pl) Klient otrzymuje informację na wskazany przez siebie adres e-mail, potwierdzającą, że zamówienie dotarło do Sklepu.
  3. Umowa sprzedaży zawarta zostaje z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia, o którym mowa w ust. 7.
  4. Klient wraz z przesyłką otrzyma również potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na piśmie.

 

                § 4. Ceny Towarów i formy płatności.

  1. Ceny Towarów zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego okami.sklep.pl przy oferowanym produkcie:
  • podawane są w złotych polskich;
  • zawierają podatek VAT i cło;
  1. nie obejmują informacji na temat kosztów przesyłki (które podawane są w trakcie składania zamówienia).
  2. Sklep Internetowy okami.sklep.pl oferuje możliwość wyświetlenia cen w USD, GBP oraz EUR, przyjmując za podstawę obliczenia ceny w walucie obcej średni dzienny kurs waluty, publikowany przez NBP. Umowa sprzedaży zawierana jest w złotych polskich.
  3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena Towaru podana na stronie Sklepu Internetowego okami.sklep.pl w chwili składania Zamówienia przez Klienta.
  4. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia przedstawiana jest na stronie okami.sklep.pl po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy Zamówienia i formy płatności, a przed jego akceptacją.
  5. Klient może dokonać płatności za zamówiony Towar:
  • gotówką przy odbiorze Towaru osobie działającej w imieniu przewoźnika, któremu Sklep Internetowy okami.sklep.pl powierzył dostawę zamówionego Towaru, zgodnie z dyspozycją Klienta (płatność za pobraniem);
  • przelewem elektronicznym, bankowym lub kartą kredytową (przedpłata), przy czym w razie wyboru przez Klienta przedpłaty, brak wpływu środków na rachunek bankowy Okami Rafał Maj w terminie 14 dni od złożenia Zamówienia spowoduje anulowanie Zamówienia. Operatorem przelewów elektronicznych, bankowych lub operacji kartami płatniczymi są podmioty realizujące płatność: Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.;
  • Pełną listę obsługiwanych banków i kart płatniczych przez przelewy elektroniczne można znaleźć pod linkiem: https://www.shoper.pl/help/artykul/platnosci-shoper-obslugiwane-banki-oraz-karty-platniczne/
  1. W przypadku wybranych Towarów lub kategorii towarowych, z uwagi na ich właściwości lub wartość, Sklep Internetowy okami.sklep.pl zastrzega sobie możliwość wyłączenia lub ograniczenia niektórych sposobów dostawy Towarów lub form dokonania zapłaty za Zamówienie.
  2. Sklep Internetowy okami.sklep.pl zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w cenach Towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
  3. Promocje w Sklepie Internetowym okami.sklep.pl nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

 

                § 5. Modyfikacja Zamówienia.

  1. Klient może dokonywać zmian w Zamówieniu aż do momentu wysłania Zamówienia do Klienta.
  2. Zmian można dokonać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta okami.sklep.pl, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@okami.sklep.pl.
  3. Zmiany mogą dotyczyć: rezygnacji z całości Zamówienia bądź jego części, a także zmiany w adresie dostawy, zmiany formy dostawy bądź też zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z Zamówienia zwrot należności nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia otrzymania rezygnacji Klienta, w takiej samej formie płatności, w jakiej dokonał jej Klient.

 

                § 6. Realizacja Zamówienia.

  1. Sklep Internetowy okami.sklep.pl rozpoczyna realizację Zamówienia:
  • w systemie płatności za pobraniem – niezwłocznie po zakończeniu przez Klienta procesu składania Zamówienia na stronie Sklepu Internetowego okami.sklep.pl;
  • w systemie przedpłat – niezwłocznie po otrzymaniu przez Sklep Internetowy okami.sklep.pl potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
  1. Skuteczne dokonanie Zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Klienta Towar znajduje się w Magazynie. Informacja o dostępności Towaru wyświetlana jest na Stronie produktowej.
  2. Jeżeli Sklep Internetowy okami.sklep.pl nie może zrealizować Zamówienia w całości lub części z tego powodu, że Towar nie jest dostępny, zawiadomi o tym niezwłocznie Klienta wysyłając e-mail na adres podany przez Klienta. Klientowi w takim wypadku przysługuje możliwość zmiany Zamówienia w całości lub w części lub zwrot zapłaconej za niedostępny Towar ceny.
  3. W przypadku częściowej niedostępności Towarów objętych Zamówieniem Klienta, całość zamówienia zostanie dostarczona Klientowi po ich wpływie do Magazynu.
  4. Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 dni kalendarzowych od daty jego złożenia. Jeśli w przypadku określonych towarów termin ten jest dłuższy, Sklep Internetowy zawiadomi o tym niezwłocznie Klienta wysyłając e-mail na adres podany przez Klienta. Klientowi w takim wypadku przysługuje możliwość zmiany Zamówienia w całości lub w części lub zwrot zapłaconej za niedostępny Towar ceny. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry – Sklep Internetowy okami.sklep.pl zwróci Klientowi należność za Towar, w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty anulowania Zamówienia w takiej samej formie płatności, w jakiej nastąpiła zapłata.
  5. Do każdego Zamówienia wystawiane jest potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, pouczenie o możliwości odstąpienia od umowy, formularz odstąpienia od umowy.
  6. Czas realizacji Zamówienia wynosi od 2 do 65 dni w zależności od zamawianych produktów. Szczegółowa informacja dotycząca czasu realizacji Zamówienia jest podawana w momencie składania Zamówienia, oraz jest podana przy każdym produkcie w momencie jego zamawiania.

 

                § 7. Dostawa.

  1. Dostawa Towarów odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w Zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Klienta Zamówienia. Koszt dostawy wskazany jest w Koszyku podczas procesu składania Zamówienia.
  2. Zamówienia realizowane są na terenie Polski i mogą być dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej pod wskazany w Zamówieniu adres pocztowy.
  3. Sklep Internetowy okami.sklep.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostawie zamówionego Towaru, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.

 

                § 8. Warunki reklamacji (zgłoszenie niezgodności towaru z umową lub niemożliwością zalogowania się do sklepu internetowego).

  1. Sklep Internetowy okami.sklep.pl, jako sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi towaru wolnego od wad. Wyjątkiem od tego są produkty oznaczone jako „używane” przy których wady są wyszczególnione w opisie produktu.
  2. Sklep Internetowy okami.sklep.pl, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Klienta, w zakresie określonym ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014r. poz. 827) oraz ustawą Kodeks Cywilny o (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
  3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie Internetowym okami.sklep.pl w przypadku stwierdzenia, że dostarczony Towar jest niezgodny z umową. W takim przypadku Klient powinien odesłać Towar przesyłką poleconą na swój koszt na adres: Sklep Okami - sklep i antykwariat mangowy Kazubów 6/9 01-466 Warszawa.
  4. Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Klienta. W razie uwzględnienia reklamacji koszty przesyłki zostaną klientowi zwrócone. UWAGA: Sklep internetowy okami.sklep.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  5. Sklep Internetowy okami.sklep.pl w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  6. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty zakupu o ile w ciągu dwóch miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi Sklep Internetowy okami.sklep.pl o stwierdzonej niezgodności.
  7. Jeżeli Towar ma wadę która nie została wyszczególniona w jego opisie Klientowi przysługuje bezzwłoczna wymiana na towar bez wad.  
  8. Jeżeli wymiana będzie się opóźniać Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub wnioskowaniu o obniżenie ceny towaru.
  9. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie do zakupów dokonanych przez konsumentów.
  10. W przypadku trudności z zalogowaniem się do sklepu internetowego należy skontaktować się z obsługą klienta pod numerem telefonu:  lub mailowo: sklep@okami.sklep.pl

 

                § 9. Warunki gwarancji.

  1. Towary sprzedawane przez Sklep Internetowy okami.sklep.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
  2. W przypadku Towaru, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować nieprawidłowości dostarczonego Towaru:
  • korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), przy czym może on według swego wyboru, zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sklepu Internetowego okami.sklep.pl, który pełni rolę pośrednika przekazującego reklamację; lub
  • korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy, Sklepu Internetowego okami.sklep.pl, w związku z niezgodnością towaru z umową.

 

                § 10. Prawo odstąpienia od umowy (zwrot Towaru).

  1. Klient będący konsumentem ma prawo, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia Towaru, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827), o zachowaniu terminu decyduje data nadania.
  2. W przypadku kiedy jedno zamówienie dostarczane jest w częściach, termin ten biegnie od dostarczenia ostatniego towaru.
  3. W przypadku prenumerat termin odstąpienia od umowy liczony jest od dnia dostarczenia pierwszego numeru magazynu.
  4. Odstąpienie od umowy wymaga złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W tym celu można skorzystać z formularza (https://drive.google.com/drive/u/1/folders/0B1x3Q342KOULS3ZVQWx2SzBpNk0) wysłanego wraz z Towarem i dowodem zakupu, w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej. Formularz w wersji papierowej należy odesłać na adres:

Okami – sklep i antykwariat mangowy
ul. Kazubów 6/9
01-466 Warszawa

  1. Klient ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dnia kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy. O zachowaniu terminu decyduje data nadania.
  2. Klient odsyła towar poleconą przesyłką pocztową na swój koszt. UWAGA: Sklep internetowy okami.sklep.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep Internetowy okami.sklep.pl zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sklep internetowy okami.sklep.pl
  4. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient dokonując płatności za towar. Klient nie ponosi żadnych kosztów w związku ze zwrotem należności.
  5. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  6. Okami Rafał Maj zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem należności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do towarów:
  • „na zamówienie”, czyli o właściwościach określonych przez Klienta (na indywidualne zamówienie);
  • dzienników, periodyków lub czasopism;
  • rozpakowane z fabrycznego opakowania nagrania audialnych i wizualnych.
  1. W chwili odstąpienia przez Klienta od umowy zawartej na odległość wygasają wszystkie powiązane z nią umowy dodatkowe.
  2. Informacje związane z odstąpieniem od umowy znajdują się również w Pouczeniu o odstąpieniu od umowy (https://drive.google.com/drive/u/1/folders/0B1x3Q342KOULS3ZVQWx2SzBpNk0), które dostarczane jest wraz z towarem.

 

                § 11. Dane osobowe.

  1. Dokonując rejestracji w Sklepie Internetowym okami.sklep.pl Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją Zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym okami.sklep.pl. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie Zamówienia Klienta przez Sklep Internetowy okami.sklep.pl.
  2. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych” (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  3. Zgodne z ustawą wskazaną w ust. 2 powyżej, Klienci Sklepu internetowego okami.sklep.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz żądania usunięcia.
  4. Dane osobowe, których administratorem jest Sklep Internetowy okami.sklep.pl nie są przekazywane jakimkolwiek podmiotom trzecim, za wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa (w szczególności organy wymiaru sprawiedliwości).

 

                § 12. Postanowienia końcowe.

  1. Informacje o Towarach, prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego okami.sklep.pl, w szczególności ich opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Oferta zawarta na sklepie internetowym okami.sklep.pl nie odzwierciedla stanów magazynowych.
  3. Zdjęcia Towarów prezentowanych przez Sklep Internetowy okami.sklep.pl zrobione zostały z należytą starannością tak, by jak najrzetelniej odzwierciedlić rzeczywisty wygląd Towarów, jednakże ze względu na jakość oświetlenia bądź zastosowaną rozdzielczość, mogą nieznacznie odbiegać od wizerunku Towaru znajdującego się w sprzedaży.
  4. Ceny podane w Sklepie Internetowym okami.sklep.pl są ważne tylko w ofercie internetowej.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.827).
  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01.10.2015r.
  7. Sklep Internetowy okami.sklep.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu sklep internetowy okami.sklep.pl powiadomi Klientów pocztą elektroniczną.

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl